viernes, 18 de enero de 2008

Momente care se traiesc, nu se povestesc...

Cateodata am impresia ca facem mult prea multe lucruri care ne indeparteaza de noi, de ceea ce suntem. Irosim timpul pentru a-i face pe altii fericiti, pentru a-i schimba si pentru a cladi iluzii. Si cel mai grav este ca punem prea mult suflet in lucrurile care de fapt nu au nicio importanta.

Mi-e pofta ma bucur de ceea ce-mi place...

... sa mananc iaurt dulce, sa beau lapte dimineata, sa adorm tarziu, dragostea intr-o zi ploioasa de vara, sa-ti amintesti de ziua mea, sa fac surprize celor dragi, imi place noaptea, sa cumpar exact cadoul care ii face placere, sa dansez, sa visez cu ochii deschisi, sa beau apa rece la umbra unui copac intr-o zi calduroasa de vara, o baie lunga noaptea, sa fiu tinuta de mana, sa mi se vorbeasca in soapta, mirosul fructelor coapte, fericirea de pe chipul necunoscutilor, micile gelozii, emisiunile reusite, prietenii mei, emotiile puternice, familiile armonioase, mirosul de copil, florile, firele de iarba pline de roua, calatoriile in zori, imbratisarile, sa fiu indragostita...

Imi place sa fac ce-mi place :-)


No hay comentarios: